Każda firma działająca w branży gastronomicznej powinna przemyśleć nad oferowaniem dostawy żywności dla klienta. Zamawianie jedzenia na wynos i z dostawą jest coraz bardziej popularne i pomaga generować spore zyski dla lokali gastronomicznych i cateringowych.
Popularność tego typu usług stanowi rosnący trend. Dostawa żywności jest jednym z najszybciej rozwijających się segmentów w branży restauracyjnej. Lokale, które oferują dostawę, mają do wyboru albo dostarczać posiłki samodzielnie, lub zlecić ją stronie trzeciej. Ta ostatnia grupa odnotowała ogromny wzrost sprzedaży w ciągu ostatnich kilku lat. Ale restauracje prowadzące własną usługę dostawy mają kilka korzyści, których nie może zapewnić dostarczanie zamówień przez wynajętych usługodawców i przewoźników. Oferując dostawę, czerpiesz z nowego strumienia przychodów. Posiłki poza lokalem gastronomicznym napędzają rozwój restauracji, a ponad jedna trzecia klientów zamawia dostawę lub wynos zamiast posiłku spożywanego na miejscu.
Dzięki własnej platformie zamówień online można przyjmować o wiele więcej zamówień bez konieczności outsourcingu.
Uruchomienie własnej usługi dostawczej może znacznie zwiększyć Twoją markę. Twoja obecność na rynku i widoczność wzrosną wśród osób szukających opcji jedzenia poza lokalem gastronomicznym. Jeśli Twoje pojazdy są oznakowane nazwą przedsiębiorstwa, a pracownicy noszą charakterystyczne uniformy, zyskasz także na zwiększonej widoczności marki. Możliwości budowania reputacji i rozpoznawalności nie kończą się na tym, ponieważ dzięki logo na pudełkach, pojemnikach i torbach dostawczych usługa dostawy może służyć jako bezpłatna reklama. Oferując catering dieta Warszawa z dostawą możesz zachować spójność marki. Ponadto utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z klientem jest kluczem do powtórzenia zamówień i zwiększenia sprzedaży. Dzięki usłudze dostawy innej firmy przekazujesz kontrolę nad tym ważnym kontaktem na platformę zewnętrzną. To skutecznie zmniejsza kontakt z klientem do zera po zakończeniu zamówienia. Gdy kontrolujesz każdą część procesu, możesz czerpać korzyści z interakcji na wiele sposobów.