Kiedyś telewizja i prasa były przede wszystkim miejscem, gdzie reklamy miały swoje miejsce. Obecnie jednak najpopularniejszym miejscem lokowania reklam są portale internetowe, a w szczególności social media. Każdy użytkownik internetu posiada przynajmniej jedno konto na znanych serwisach społecznościowych, dlatego właśnie stały się one doskonałym miejscem służącym celom marketingowym. Warto zapoznać się z tym, gdzie warto umieścić swoją reklamę, by trafiła ona do jak największej liczby odbiorców. Na których stronach zatem musisz umieścić swoje treści reklamowe?
Facebook – musisz tam być
Od lat ten portal cieszy się niesłabnącą popularnością, zrzeszając wielkie grono użytkowników, których stale przybywa. To niewątpliwy lider wśród portali społecznościowych, który skierowany jest do osób w każdym przedziale wiekowym. Zatem jest to idealne miejsce by umieścić tam swoja reklamę. Chcąc trafić do jak największej ilości odbiorców koniecznie należy pomyśleć o ulokowaniu materiałów reklamowych właśnie tam. Jest to łatwy sposób an dotarcie do potencjalnych klientów. Portal umożliwia dodatkowo dodawanie komentarz oraz polubień, co zdecydowanie wpływa na tworzenie pozytywnego wizerunku marki którą prezentujemy. Wzrasta także wiarygodność reklamowanego produktu bądź usługi, co zwiększa zainteresowanie odbiorców. Możliwe jest także udostępnianie postów przez użytkowników, co wpływa na szybkie rozpowszechnianie się treści.
Inspirujący Pinterest
Miejsce dające niezliczone ilości pomysłów i inspiracji. To tutaj każdy użytkownik spędzić może wiele godzin na poszukiwaniu kreatywnych rozwiązań, praktycznych porad. A wszystko poprzez świetnie prezentujące się zdjęcia, które w estetyczny sposób przedstawiają nie tylko tematykę związaną ze sztuką, ale także kulinariami czy stylem życia. Platforma ta zaczyna cieszyć się w Polsce coraz większą popularnością, choć obecnie znana jest już doskonale za granicą. Fakt ten sprawia, że dzięki temu portalowi pozyskiwać klientów można także poza granicami kraju.
Twitter – doskonały sposób budowania marki
Portal ten najczęściej kojarzy się z treściami politycznymi, nie cieszy się największą popularnością wśród użytkowników social mediów. Jednaj nadal jest jednym z największych serwisów, gdzie warto wypromować swoją markę. Jest to doskonały sposób zbudowania pozytywnego wizerunku. W łatwy sposób można dotrzeć do szerokiego grona użytkowników, co przekłada się na wzrost popularności promowanej marki. Warto zatem zainteresować się ta stroną i ulokować w niej swoją reklamę.