Szkolenia w 2020 roku to obowiązek każdego pracownika, który pragnie wspiąć się na szczyt w hierarchii firmy czy też wywindować na niego swoją własną działalność. Tradycyjna edukacja niestety już nie wystarcza, kiedy technologię rozwijają się z zawrotną prędkością, a socjologowie i psychologowie, odkrywają coraz więcej zjawisk i teorii międzyludzkich, które znajdują swoje zastosowanie w biznesie. Warto się szkolić, bo jest to też świetny sposób na poznanie ludzi o podobnych poglądach. Oto najlepsze szkolenia w Gdańsku w 2020:
Doradztwo personalne Gdańsk
To szkolenie z zakresu przeprowadzania procesu rekrutacji nowych pracowników oraz zarządzania obecnie zatrudnionymi pracownikami. Większe firmy zatrudniają doradców personalnych, by szefostwo mogło zdjąć ze swoich barków żmudne czytanie setek listów motywacyjnych i CV i przekazać to zadanie w ręce kogoś z odpowiednim przeszkoleniem. Twoje zadanie jednak nie kończy się na wyborze idealnego kandydata – będziesz musiał go przygotować, trenować, szkolić i edukować. Staniesz się jego mentorem. Jak to zrobić? Dowiesz się oczywiście na szkoleniu, po którym wizja pracy wydaje się satysfakcjonująca, jeśli lubisz kontakt z ludźmi. Doradztwo personalne to kurs zakresu tzw. HR, czyli human relations (relacje międzyludzkie).
Szkolenia lider
Tutaj niestety trzeba mieć pewne predyspozycje, posiadać takie cechy charakteru jak: kreatywność, odpowiedzialność, charyzma, otwartość i zdolność pracy pod presją. Jeśli czujesz, że ten opis dotyczy Ciebie, oto jakie umiejętności ponad to da Ci szkolenie: ustalenie kierunku pracy zespołu dzięki opracowaniu wizji przyszłości organizacji i strategii procesu zmiany potrzebnej do realizacji owej wizji, zdolność przekonania wszystkich członków organizacji do wspólnej pracy nad projektem z zaangażowaniem i troską o efekt końcowy, pomaganie podwładnym w pokonywaniu trudności i barier – biurokratycznych, politycznych czy organizacyjnych.
Szkolenie obsługa klienta
W zależności od tego czy odbywać będzie się ona bezpośrednio (przez telefon, e-mail) czy pośrednio idealny kandydat musi posiadać odpowiednie cechy. Z pewnością pomocna będzie chęć pracy z ludźmi, charyzma i postawa, która łatwo wzbudza zaufanie drugiej osoby. Jeśli kontakt ma być bezpośredni, nasz wygląd musi być nienaganny. Szkolenie to pozwoli nam dowiedzieć się, że fachowa obsługa klienta to ta na najwyższym poziomie merytorycznym. Pomoże nam także zdobyć kompetencje miękkie, takie jak: komunikatywność, perswazja, dobra organizacja, odporność na stres i umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji.